5 prostych ćwiczeń na uda i pośladki.

Od poniedziałku zaczynam ćwiczyć, od jutra zaczynam ćwiczyć, jak kupię sobie buty, jak zrobi się lepsza pogoda to zacznę biegać. Znasz to? Ja tak! Nie ma w tym nic dziwnego, wcale nie jesteś leniwa. Najtrudniej wszak jest zrobić pierwszy krok.

To Be Fit

Media pokazują idealne sylwetki, ciężkie plany treningowe i rygorystyczne diety. Kobiety rzucają się w wir bycia fit, a po miesiącu nie mają siły ruszyć palcem i są tak głodne, że zjadły by konia z kopytami. A można zacząć z głową i spokojnie. Pamiętaj, że większość sukcesu leży w zdrowym odżywianiu, a ruch ma nam pomóc ruszyć metabolizm, wzmocnić kondycję i ujędrnić ciało.

Nie każda z Was chce wyglądać jak Chodakowska

Większość chce poczuć się lepiej, złapać siły i zrzucić 5 realnych kilogramów. Zacznij ćwiczyć conajmniej 3 razy w tygodniu po 30 minut, jedz rozsądnie, a po miesiącu zobaczysz różnicę. Nie będziesz wykończona, nie będziesz też na diecie, a zmienisz swoje życie nie do poznania.

Daj sobie czas

Gdy wprowadzasz zmiany stopniowo, to stają się twoją codziennością i zostają z Tobą na dłużej. Lepiej powoli chudnąć i powoli budować mięśnie, bez zbędnego przemęczenia.

Pierwszy krok

Mam dla Was 5 ćwiczeń, które mogą dojrzewać razem z Tobą. Możesz je robić powoli, w swoim tempie. A gdy wzmocnisz się, będziesz robiła ćwiczenia szybciej. Gdy staną się łatwe, dołożysz obciążenia zapinane na kostki.

Trening

Każdy trening zacznij od rozgrzewki. Włącz muzykę, powoli rozruszaj wszystkie stawy, poskacz trochę, potańcz do szybkiej muzyki. Działaj tak przez dobre 15 minut. Jeśli masz w domu rowerek to wsiadaj i pedałuj Następnie wykonaj każde ćwiczenie po 10 razy, a wszystkie powtórz 4 razy. Na koniec rozciągnij się! Pamiętaj żeby kolano przy wypadach było w lini prostej ze stopą, niech nie wychodzi poza nią. Trzymaj prosto plecy, napinaj brzuch przez cały czas. Głowa w prostej linii z plecami, nie zadzieraj jej do tyłu. Nie staraj się robić ćwiczeń szybko, rób je poprawnie. Nie forsuj się, w pierwszym tygodniu sprawdź ile możesz. W następnym będziesz mogła zwiększać ilość powtórzeń.

To be fit / 2017 / olgapolny.pl To be fit / 2017 / olgapolny.pl

P.S Ja nie jestem trenerem, dzielę się z Wami tym czego sama się nauczyłam i przetestowałam na sobie. Pamiętaj że nawet jedna godzina z profesjonalnym trenerem to bardzo dużo

1 Comment on 5 prostych ćwiczeń na uda i pośladki.

  1. Piotr
    Sierpień 30, 2017 at 8:50 am (2 lata ago)

    Fajny artykuł, będę śmiało polecała tego bloga

    Odpowiedz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *